Raja Adsense: Rahsia Menjana Wang dengan Google Adsense

Posted on Januari 14, 2007. Filed under: Uncategorized |

“Ketahui Bagaimana Cara Menjana Wang di Internet Tanpa Modal Dengan Laman
      Web Anda!”
        Adakah anda tahu bahawa anda boleh menjana wang yang tidak terhingga
        dengan hanya membuat laman web percuma walaupun tiada kemahiran dengan
        Google Adsense?
            Anda Boleh Menjana $316.54 Dengan Adsense Hari Ini!
            Tetapi jika anda sertai saya sekarang,anda tidak akan rugi pada esok
            hari!

      Wahai Sahabat sekalian,
      Adakah anda pernah melihat iklan Google seperti dibawah ini?

      Sudah tentukan ! Anda melihatnya di mana mana sahaja di internet!
        Andakah anda tahu bahawa anda boleh menjana wang darinya dengan
        mengunakan mana mana komputer yang mempunyai Internet?
        Dengan Panduan Raja Adsense, saya akan tunjukkan cara bagaimana anda
        boleh menjana wang darinya tanpa menggunakan sebarang Modal langkah demi
        langkah.
        Terus membaca dan anda akan mendapati cara menjana wang di internet
        dengan Adsense sangat mudah sehingga kanak-kanak 12 tahun boleh
        melakukannya. Anda bakal menghasilkan Mesin Menjana Wang yang tidak
        terhingga 24 jam sehari, 7 hari seminggu dan 365 hari setahun tanpa
        henti.
        Ikuti Panduan Raja Adsense, ia akan mengajar anda langkah demi langkah
        menjana wang tanpa henti dengan Google Adsense.
        Dengan Panduan Raja Adsense
          Anda tidak perlu mengeluarkan Modal untuk promosi!
          Anda tidak perlu mengeluarkan modal untuk membangunkan laman web!
          Anda tidak perlu kemahiran menulis iklan!
          Anda tidak perlu mengeluarkan duit untuk iklan!
          Anda tidak perlu mengeluarkan modal untuk Nama Domain!
          Anda tidak perlu mengeluarkan modal untuk Hosting!
        
            “Kisah saya.. !”
                  Saya mula menjana pendapatan dengan Google Adsense pada tahun
                  akhir saya di Universiti pada pertengahan 2004. Di masa itu
                  apa yang saya fikir,cari duit tambahan semasa latihan Industri
                  yang akan saya tempuhi sebelum tamat pengajian.
                  Ia bermula apabila saya secara tidak sengaja semasa mencari
                  bahan untuk tugasan saya, saya menaip pada Google..”How to
                  make money”. Saya terkejut apabila mendapati begitu banyak
                  cara untuk membuat wang di internet. Saya mula mencuba program
                  “Pay per click”, “Pay to Read,”Pay to Search” dan banyak lagi
                  program lain yang boleh disertai secara percuma termasuklah
                  Adsense.
                  Di universiti saya ketika itu tidak menyediakan internet di
                  bilik asrama.Apabila ada masa terluang, saya akan ke Makmal
                  Komputer Kolej saya sehingga kawan kawan saya menggelarkan saya
                  “penjaga makmal tak rasmi” kerana sentiasa ada kat makmal
                  komputer.
                  Pada tahun akhir,kuliah dah semakin kurang sebab saya
                  mengambil 21 jam kredit pada tahun pertama dan kedua iaitu
                  maksimum yang boleh diambil oleh pelajar. Jadi pada tahun
                  akhir,saya agak relax dan boleh menumpu dan program buat duit
                  di internet. Saya hanya mengulang kaji pada pukul 12 hingga
                  pukul 3 pagi setiap hari.
                  Saya telah membuat kesilapan besar ketika itu kerana tidak
                  mengambil berat tentang Adsense sehingga pada pertengahan 2005
                  di mana saya mula serius dengan Adsense iaitu ketika menjalani
                  latihan industri di sebuah Jabatan Kerajaan. Ketika itu banyak
                  program saya sertai bermasalah dan dilabelkan scam. Walaupun
                  ketika itu saya telah mengumpul lebih dari USD200 dalam bentuk
                  E-Gold & Stormpay.Separuh dilaburkan kembali,separuh saya
                  trade untuk kegunaan semasa latihan industri saya.
                  Saya mula mengkaji dan mempelajari teknik teknik yang
                  digunakan oleh mereka yang telah berjaya dengan Google
                  Adsense.Kini saya kumpulkan semua teknik tersebut dan
                  kongsikan kepada anda semua. Semuanya akan saya dedahkan
                  kepada anda dalam Panduan Raja Adsense bagaimana anda boleh
                  menjana wang ketika anda ketika tidur tanpa sebarang modal.
                  Saya telah rugi 1 tahun kerana kesilapan saya tidak
                  mengendahkan Google Adsense. Kini,saya hanya menumpukan kepada
                  Adsense kerana ia lebih selamat dan terjamin.
                  Satu perkara yang saya ingatkan kepada sahabat sekalian.
                  “Tiada jalan pintas untuk senang,bukan senang nak senang, tapi
                  semua menjadi senang jika berilmu”. Bagi saya, membelanjakan
                  wang untuk ilmu diibaratkan pelaburan untuk masa depan.
                  Dari: Mohd Shamsuriyadi bin Mamat
                  Kuala Terengganu, Terengganu

        Panduan Raja Adsense akan mengajar anda bagaimana mengunakan alatan dan
        bahan percuma dari internet dengan tanpa modal permulaan.
        Saya tidak tahu membina laman web?
        Tiada Masalah.

        Saya tiada domain name?
        Tiada Masalah .

        Saya masih baru dengan internet dan tiada idea nak cari duit di
        internet?
        Tiada Masalah.Jadikan Adsense pilihan anda.

        Saya tidak ada modal?
        Tiada Masalah.
        Saya kurang faham e-book bahasa Inggeris?
        Tiada Masalah. E-book ini dibuat dalam bahasa Malaysia.

        
        Sahabat yang dihormati,

        Dengan Panduan Raja Adsense, anda boleh mula mendapat minimum $100 dari
        Google dengan lebih cepat tanpa perlu mengeluarkan satu sen pun untuk
        membina laman web. Anda akan diajar langkah demi langkah sambil dibantu
        gambar dan rajah yang mudah untuk diikuti.
        Ini merupakan panduan menjana pendapatan dengan Google Adsense yang
        pertama dalam Bahasa Malaysia dan ia dibuat di Malaysia . Saya mengambil
        masa hampir setahun untuk mengumpulkan semua teknik yang boleh
        meningkatkan pendapatan anda di internet dan mengolahnya agar mudah
        difahami oleh semua orang walaupun tiada pengalaman membina laman web.
        Bagaimana Panduan ini memberi manfaat kepada anda?
          Menunjukan cara mencari duit tambahan dikala semua harga barang naik.
          Menunjukan cara mendapat duit yang tidak terhingga.
          Menunjukan cara membuat laman web yang menjana pendapatan anda.
          Menunjukan salah satu cara membuat wang di Internet.
          Menunjukan cara buat duit tanpa modal.
          Menunjukan cara membuat wang dari bilik tidur anda.
      Dapatkan eBuku Panduan Ini Sekarang!
        Bagaimana anda buat duit
          Bangunkan laman web seperti orang lain.
          Pohon akaun Google Adsense.
          Letak iklan Google pada laman web.
          Bawa pelawat ke laman web.
          Pelawat klik iklan Google.
          Google caj pengiklan.
          Google membayar anda dengan cek dalam US Dollar
      
            Tahukah anda..
            Sean Wu dari Thailand yang berusia 24 tahun memperoleh pendapatan
            US48,583 sebulan dengan hanya mengendali dan menyelengarakan Blog
            dari bilik tidur. Apa yang dilakukannya hanya meletakkan iklan
            Google pada blog beliau.

        Jika mereka boleh melakukannya,anda pun boleh. Panduan Raja Adsense akan
        membimbing ke arah kebebasan kewangan yang terhangat di pasaran.
        Anda mungkin pernah dengar orang mencadangkan anda membuat wang di
        internet tapi anda tidak tahu bagaimana hendak bermula. Inilah
        masanya,sertai kami sekarang!
      Dapatkan eBuku Panduan Sekarang!
        Jika anda seorang..
         Seorang pelajar yang perlukan duit tambahan?
        Ingin berkahwin,tapi tiada wang?
        Tiada kerja,Pengangur?
        Perlu duit nak bayar hutang?
        Ingin mengubah taraf hidup?
        Surirumah yang menjaga anak dirumah?
        Kena buang kerja atau VSS?
        Harga minyak naik,Nak duit tambahan?
        Panduan ini mungkin akan membantu kerana anda langkah demi langkah
        dengan Tanpa Modal. Ia mungkin dapat membantu anda menyelesaikan masalah
        kewangan anda walaupun melakukannya secara sambilan atau suka-suka. Saya
        telah menghabiskan beratus ratus ringgit untuk mengumpul seterusnya
        mengkaji teknik teknik yang berkesan dan masa hampir 1 tahun dihabiskan
        agar dapat dikongsikan dengan anda semua hari ini.
            APA KATA MEREKA….
            “Tahniah Syam, anda telah membuktikan orang kita juga mampu
            menghasilkan ebuku.Kepada rakan-rakan yang mahu menjana pendapatan
            secara online saya sarankan anda membaca panduan ini.”
            Masrule
            http://www.megaduit.com/
            “Akhirnya terbit juga panduan Adsense dalam Bahasa Malaysia.Sudah
            lama saya tunggu panduan dalam Bahasa Malaysia ini.Kandungannya juga
            banyak membantu saya ”
            Mohd Razif,Perak
            “Terima kasih atas apa yang diberikan. memang menarik dan saya tak
            perlu buang masa mencari-cari.”
            Sazali Ramli ,Pulau Pinang
            “Tahniah, dah lama saya mencari Panduan Google Adsense di dlm
            BM,simple and senang nak follow. Siapa yang belum dapat lagi,cepat
            dapatkan!”
            Ahmad Asfanizam Mohamad,Miri,Sarawak
            “Saya sedang rancak membuat kajian mengenai Googles Adsense dan
            telah byk membeli dan download e book atau CD dari ‘Sifu-Sifu’ yg
            telah berjaya terutama dari Malaysia dan saya anggap kandungan buku
            ini amat menyeluruh, senang difahami, in order, ikhlas dan bersifat
            benar-benar mahu membantu. It’s worth for the price!!”
            Sabariah,
            ” Dengan adenye buku Rajaadsense versi Bahasa Melayu ini, saya dapat
            merungkaikan masalah saya terhadap Google adsense. Terima kasih
            Rajaadsense. ”
            Nasril,Kuantan
            http://paintball-xtreme.blogspot.com
            “Saya mula mendapatkan Panduan Raja Adsense ini awal Julai 2006 yang
            lalu. Serentak dengan itu saya berjaya mendapatkan akaun Google
            Adsense dan mencuba sebahagian daripada apa yang ditunjukkan oleh
            saudara Shamsuriyadi dlm ebook panduan adsense ni.
            Alhamdulillah sehingga tulisan saya ini, earning sy dlm Google
            adsense makin meningkat setiap hari. ”

            Mohd Aizad bin Zulkifli
            Dungun, Terengganu
            http://www.newbreeder.com
      
        Memperkenalkan:”Raja Adsense: Panduan Rahsia Membuat Wang di Internet
        Tanpa Modal” Dengan Google Adsense

      Kini versi 3.0
      Satu satunya eBuku Panduan Adsense Dalam Bahasa Malaysia
            Jaminan 100% Tanpa Risiko Untuk Anda!

              Saya berani menjamin bahawa anda akan terus menjana wang dengan
              Adsense jika anda mencuba apa yang saya sampaikan dalam Panduan
              Raja Adsense ini.

            Bonus Pertama #1
            E-Book Fast Html. Ia dapat membantu anda memahami semua konsep asas
            dalam pembangunan laman web. Anda akan diajar satu persatu tentang
            konsep yang terdapat dalam membangunkan laman web.
            Bonus Kedua #2
            Yahoo Secret Revealed. E-book tentang teknik yang digunakan untuk
            mendapatkan trafik dari Yahoo!. Ia akan mengajar langkah langkah
            yang digunakan untuk mendapat ranking terbaik dalam Enjin Carian
            Yahoo!
            Bonus Ketiga #3
            Free Submit Search Engine. Perisian untuk menghantar laman web
            kepada Enjin carian terpilih. Ia akan memudahkan anda dan membawa
            lebih banyak pelawat ke laman web anda.
            Bonus Keempat #4
            220 High Paying Keyword. Keyword yang bernilai diantara USD2 hingga
            USD100 per klik. ia akan membantu anda mempercepatkan untuk mendapat
            jumlah minimum dalam Google Adsense iaitu USD100. Saya telah
            kumpulkan untuk anda,jadi anda tidak perlu membazir masa mencarinya.
            Anda akan menerima e-book tambahan bagi membantu anda menjana
            Bonus Kelima #5
            37 Ebook tambahan . Anda akan menerima 37 e-book tambahan bagi
            membantu anda menjana wang dengan Adsense.Saya telah kumpulkannya
            untuk anda,jadi anda tidak perlu membuang masa membeli atau
            mencarinya.
            Bonus Keenam #6
            Bimbingan secara percuma. Saya akan membimbing anda secara one to
            one secara percuma melalui email sehingga anda berjaya menjana wang
            dengan Google Adsense. Anda perlu mencuba apa yang disarankan
            terlebih dahulu sebelum bertanya.Saya akan membantu anda menjayakan
            matlamat anda di internet ini. Ia hanya untuk pelanggan
            RajaAdsense.com sahaja.
      Dapatkan Panduan Raja Adsense Sekarang!

       
      ATAU…
        PROMOSI HEBAT DENGAN PAKEJ MENARIK
        “Rahsia Aku dan Clickbank”
        &
        ” Panduan Raja Adsense ”
        dengan Harga yang BERPATUTAN…
     
      
      
        Yang benar,

        Mohd Shamsuriyadi Bin Mamat
        RajaAdsense.com

        P.S.  Jika anda membaca dan mengamalkan panduan ini,saya jamin anda akan
        dapati mencari wang di internet adalah mudah, semudah 1-2-3 jika anda
        mempunyai ilmu tentangnya. 
        P.P.S. Segala teknik yang ditunjukkan adalah berdasarkan pengalaman dan
        teknik teknik dari mereka yang pakar dalam dunia Internet Marketing
        khususnya dengan Adsense. Diharap ia akan membantu anda bagi mencapai
        kebebasan kewangan dalam hidup anda.

        P.P.P.S. Panduan ini dalam bahasa Malaysia. Jadi anda tidak perlu risau
        jika tidak faham istilah didalamnya.Ia sesuai untuk mereka yang masih
        baru dan berminat untuk mencuba Adsense sebagai salah satu punca
        pencarian wang dari internet. Anda boleh memulakannya Tanpa Modal dengan
        panduan ini.

KLIK DISINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT

Google Adsense

Make a Comment

Tinggalkan Jawapan

4 Respons to “Raja Adsense: Rahsia Menjana Wang dengan Google Adsense”

RSS Feed for idea unik Comments RSS Feed

Hello, saya betul betul berminat dengan buku raja adsense ini. Tapi kalau betul si raja adsense ini bagus, boleh saya tegok website website dia tak. Kat mana pun saya tengok pasal raja adsense ini, tapi tak ada pun link ke website dia yang menunjukan dia ada website yang berjaya dengan pendapatan tinggi melalui nya. Boleh share tak… nak tengok.

Lagi satu, kalau belajar adsense p dalam banhasa melayu pun, tapi Google tak bagi letak adsense dalam website bahasa melayu, cam mana???

saya ni tak celik IT tapi saya perlukan duit banyak dengan modal sikit atau kecil. Saya memang tak pandai nakn

Some posts make you laugh, other posts leave you feeling sad, this one made me think, and that
is better than any other reaction.

Ernest Hemingway said that being a writer is a snap. Simply
sit next to a typewriter and bleed. I imagine that quality writing
must be like that and I will undoubtedly revisit
this blog, because it has a great deal of excellent writing, and it is crystal clear the writer “bled” for it.


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

