YOUR SOURCE OF ONLINE MARKETING

Posted on April 17, 2007. Filed under: Uncategorized |

Assalamua’laikum semua…..harap-harap dalam keadaan sihat hendaknya. Tajuk diatas dalam bahasa Inggeris, tapi saya akan terangkan dalam bahasa Melayu. Ini tentang sumber-sumber yang anda boleh gunakan dalam kaedah mempromosikan laman web, produk atau servis anda kepada dunia luar. Dalam kata lain, memperbanyakkan laluan trafik ke laman web anda. Selain itu juga, ada beberapa program yang PERCUMA seperti Bidvertiser untuk web publisher, 1800Banner.com dan SlashMySearch. Maklumat lanjut anda boleh klik URL dibawah. Bukan itu sahaja, anda berpeluang meraih pendapatan tanpa had dengan kaedah tersebut. Ini bukanlah program2 mengarut seperti skim cepat kaya atau sebagainya, tapi ini adalah kaedah yang biasa digunakan oleh Internet Marketer seperti saya. Link laman web yang akan saya paparkan adalah contoh beberapa kaedah yang sering saya gunakan dalam mempromosikan apa jua didalam internet, malah ada individu atau syarikat yang meminta saya tolong lakukan untuknya. Laman web tersebut bukan laman web rasmi, tetapi saya hanya kumpulkan semua program-program yang saya sertai untuk rujukan anda. Jikalau kelihatan domain seperti menjual e-book, tetapi itu hanyalah domain lama saya dan saya hanya ‘replace’ kepada yang baru sahaja. Ok, selamat mencuba!!

http://tinyurl.com/2c57nr

Make a Comment

Tinggalkan Jawapan

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

